Supportersvereniging en FC Groningen slaan handen ineen voor Breath Ukraine

De Supportersvereniging FC Groningen wil ook graag een steentje bijdragen aan de situatie van de slachtoffers van de oorlog in Oekraïne en houdt daarom in samenwerking met FC Groningen een online verloting. De gehele opbrengst gaat naar Breath Ukraine, een stichting waar onder anderen oud-FC Groningen-speler Evgeniy Levchenko bestuurslid van is. Breath Ukraine is onderdeel van Breath Nederland.

De loten zijn vanaf vrijdag 11 maart om 18.00 uur tot en met vrijdag 18 maart 18.00 uur te koop, een week lang dus. In totaal zijn er 2250 loten van €2 per stuk en op = op. Een verloting zou geen verloting zijn als er geen prachtige prijzen te winnen zijn, en die worden dan ook ter beschikking gesteld door de Supportersvereniging FC Groningen en FC Groningen. We kunnen alvast verklappen dat een van de prijzen twee businesskaarten zijn voor de wedstrijd FC Groningen – SC Cambuur op zondag 15 mei (14.30 uur).

Wil je niet alleen loten kopen maar daarnaast ook nog extra doneren? Dat kan. Of kunnen deze loten je gestolen worden en wil je alleen doneren voor de slachtoffers van de oorlog in Oekraïne? Je bijdrage is meer dan welkom. Zowel de het kopen van de loten als het doen van een donatie kan in onze webshop.

Steun de inwoners van Oekraïne!