Consequenties Supportersvereniging door verbouwing Noordtribune

De Supportersvereniging FC Groningen hield op 18 maart van dit jaar een extra Algemene Ledenvergadering in verband met de verbouwing en de aanpassingen van ons Supportershome komende zomer. Dit alles omdat de Noordtribune in de Euroborg op de schop gaat.

Die ingreep, waarbij er een zogeheten sectorscheiding zal komen tussen de eerste en tweede ring van de Noordtribune, is een licentie-eis van de KNVB. FC Groningen moet vanwege de veiligheid vanaf volgend seizoen staande en zittende supporters scheiden en dat heeft consequenties voor de Supportersvereniging.

In de bijlage, die hier te lezen is, vinden jullie de notulen van de ledenvergadering over dit onderwerp en de presentatie die het SV-bestuur hierover heeft gegeven.