Aankondiging bijzondere Algemene Ledenvergadering

De Supportersvereniging FC Groningen heeft de mogelijkheid om het Supportershome, gelegen achter de Noordtribune op de eerste verdieping van de Euroborg, uit te breiden. In de afgelopen maanden zijn hiervoor door het bestuur en vrijwilligers van de vereniging de plannenuitgewerkt.

Gelet op de investering die nodig is voor deze plannen, is goedkeuring van de Algemene Ledenvergadering vereist. Wij nodigen daarom alle leden uit voor een bijzondere Algemene Ledenvergadering. Deze zal plaatsvinden op zaterdag 6 april om 17:30 uur, voorafgaand aan FC Groningen – Excelsior.

De agenda is als volgt

17:30 uur: Inloop en inzage in de plannen.
17:45 uur: Opening vergadering, met de volgende punten

– Toelichting op plannen door bestuur Supportersvereniging
– Gelegenheid tot stellen van vragen
– Hoofdelijke stemming

Er zullen geen andere punten op de agenda staan. De vergadering is enkel toegankelijk voor leden van de Supportersvereniging. Voor niet-leden is het home weer regulier open vanaf ongeveer 18:15 uur.